essenceData trecuta v-am vorbit despre unul din produsele comandate de pe 1001 cosmetice, iar azi va voi povesti despre un altul. Asa cum zice si titlul e vorba de un mascara transparent pentru gene si sprancene de la Essence. Suna promitator acest produs 2 in 1 si cum eu nu mai testasem asa ceva, tentatia a fost coplesitoare. Pe site am dat 9 lei, nu stiu cat costa in alte parti pentru ca nu am vazut marca Essence altundeva.

Produsul vine intr-un tub de rimel transparent cu scris albastru si are o perie de rimel obisnuita. Are dimensiunea unui mini mascara. Consistenta e…greu de descris. Nu pot spune ca seamana cu un gel, ci mai degraba cu apa mai vascoasa, dar nu gel. Cat despre miros, ce pot sa spun? Din perspectiva mea miroase a bere. :))

Ideea in sine e minunata si chiar eram entuziasmata sa mearga, dar din nefericire m-a dezamagit. L-am incercat si pe gene si pe sprancene si nu a avut nici un efect. La inceput, da o senzatie de ud, dar cand se usuca nu se mai vede. Nu tine genele intoarse si nici sprancenele la locul lor. Datorita periei, eu l-am utilizat ca sa imi uniformizez fardul din sprancene, dar pentru altceva, in nici un caz.

Acesta a fost articolul de azi, sper ca v-am lamurit. Per total eu nu il voi mai recumpara. Va doresc o mini vacanta fumoasa in care sa va relaxati din plin! ♥♥♥

UPDATE: Am terminat acest produs si am observat ca sprancenele mele arata mai          neingrijit si nu stau deloc locului…Asa ca, gelul isi facea oarecum treaba. Nu stiu daca     alti oameni au observat diferenta in sprancenele mele, dar eu am facut-o. Cu toate astea, nu l-am mai recumparat.