astormuduo14_artAstor este una din firmele mele preferate de cosmetice atunci cand vine vorba de baza de machiaj. Folosesc fondul de ten de la ei de aproximativ 2 ani si sunt foarte multumita. L-am descoperit din gresala si am zis sa il incerc.

Pana acum aproximativ 5 luni, cand l-am achizitionat ultima data, il cumparam in nuanta Ivory 100 care era cea mai deschisa nuanta si avea subton galbui, acum din pacate, a aparut Astor Lift me up de care nu sunt asa multumita din cauza nuantei, cea mai deschisa este Rose Beige 101 care are subton roz.  In trecut l-am mai avut si in varianta Astor Perfect Stay Oxygen Fresh de care am fost multumita, dar mi se parea ca nu acopera asa de bine.

variant_201_5857


Ceea ce imi place la gama fondurilor de ten Astor este faptul ca se intind foarte bine, nu incarca tenul, au acoperire medie si e nevoie de o cantitate mica.Spre exemplu, eu pastrez bonurile de la fiecare produs cosmetic pe care il iau doar ca sa urmaresc frecventa cumparaturilor. Pana acum am achizitionat 3 sticlute si luna viitoare ar tebui sa o iau pe cea de-a patra, deci un recipient imi ajunge 6 luni. Poate si voua vi se va parea wow, faptul ca ma tine asa mult, chiar si prietenele mele m-au intrebat cum reusesc.astor-lift-me-up-101Cat despre anticearcan…Acesta este o achizitie relativ noua, il am de aproape 2 luni. L-am luat dupa ce mi l-a recomandat o prietena. Avea dreptate sa mi-l recomande pentru ca si eu sunt  multumita de el. Acopera binisor, adica daca nu ai cearcane proeminente e perfect, dar daca ai…nu vei obtine rezultatul pe care il astepti. Singura parte proasta este ca trebuie sa-l intinzi foarte repede fiindca se usuca rapid. Raportul calitate-pret-cantitate este unul bun. Totusi, eu am mai avut o problema cu el si anume ca este fix aceeasi nuanta cu fondul de ten, desi se presupune ca ar tebui sa fie cu 2 tonuri mai deschis.download

Cu toate astea, inainte sa cumpar anticearcanul Perfect Stay, l-am avut pe cel Skin MatchTwist tot de la Astor. Acela m-a suprins placut prin faptul ca acopera mai bine ca Perfect Stay, nu se usca asa repede, se intinde si blend-uieste foarte foarte bine si e mai deschis decat fondul de ten.  Ce m-a dezamagit a fost ca dupa fix o luna s-a terminat, ceea ce mi se pare o prostie avand in vedere ca am dat 30+ lei pe el, atat cat dau si pe fondul de ten. Asa ca am decis sa nu-l mai recumpar deoarece raportul cantitate-pret nu este convenabil.Cam atat pentru moment, voi reveni cu un update atunci cand voi termina anticearcanul Perfect Stay si cand voi achizitiona inca un fond de ten din gama Astor. ♥♥♥
