fdtrimmIn ultima si prima mea postare vorbeam despre gama Astor si va spusesem ca voi posta iar atunci cand voi achizitiona un nou fond de ten. Ei bine, in luna septembrie aveam un eveniment important si cum ramasesem cu sticluta goala m-am dus sa imi iau un nou produs. Din cauza unor intamplari mai putin placute am sfarsit prin a imi comanda fondul de ten de la Rimmel. In primul rand nu imi gasisem nuanta la Astor si, presata de timp, mi-am amintit ca auzisem niste vorbe bune despre acest “Lasting finish 25h”. Stiu, am riscat si nu era momentul, sunt vinovata.

Trecand peste…Am facut o comanda aici si mi-am luat fondul de ten Rimmel, un gel transparent pentru sprancene si gene de la Essence si apa micelara de la Loreal. Am primit chiar si un buretel cadou, dar nu sunt o fana a acelora asa ca am scapat repede de el (il mai incercasem inainte pt ca este la magazinul de unde imi fac cumparaturile mereu).

Mi-am luat nuanta 100 Ivory, asa cum aveam si la Astor. Nu pot sa zic ca nu mi s-a potrivit…era o tenta prea deschis, dar tind sa cred ca eram eu bronzata. Consistenta era destul de densa, nu curgea prea usor si nici nu se intindea repede. Acoperirea e chiar buna, dar depinde… Daca aplicam cu mana 1 strat acoperea perfect tot ce trebuia, dar daca il aplicam cu buretele isi pierdea vizibil din putere. Un lucru dragut e ca poate sa fie purtat in 2 straturi pentru acoperire maxima. Personal mi-a placut mirosul, desi nu pot sa il descriu. Are si protectie solara, dar nu e asa mare si pe langa asta nu mi-a reflectat lumina in poze.

Acum partile care m-au dezamagit…Pe langa faptul ca se intinde greu, da si acel aspect de fata incarcata si face fiecare particica de piele uscata sa se vada. Am incercat sa il folosesc cu primer, cu crema hidratanta, fara nimic…a avut mereu acel aspect neplacut de ten incarcat. Mi-a patat bureteii de machiaj. Chiar si dupa 10 minute de la aplicare tot se simte lipicios si umed pe fata, pur si simplu nu se usuca. Iar in cea mai problematica zona a mea…nasul…nu mi-a acoperit deloc punctele negre, mai ales dupa 1-2 ore, timp in care zona devenea mai uleioasa. Nu este rezistent la transfer asa cum apare pe ambalaj. Si recent am observat ca mi se oxideaza pe ten uneori..adica o data la cateva zile are o nunta mai inchisa decat de obicei in conditiile in care rutina mea e neschimbata.

Cel mai bun lucru la acest fond de ten este rezistenta! Pe sticluta zice ca dureaza 25 de ore, desi nu e chiar asa, se comporta foarte bine. Mi-a rezistat pe parcursul evenimentului 5 ore fara sa lucesc si in medie cam atat ma tine. Dar daca tamponez pe zona T cu o bucata de servetel ca sa elimin uleiul arat ca noua si nu e nevoie sa aplic si pudra. Keep in mind ca am un ten extraordinar de gras!

In concluzie am fost dezamagita de Lasting finish 25h de la Rimmel. Nu cred ca l-as mai recumpara, poate doar in cazul in care mai am evenimente, dar altfel nu. Abia astept sa il termin si sa il achizitionez pe prea iubitul meu Perfect stay 24h de  la Astor!

Acesta a fost articolul de azi, sper ca va este util si vreau sa mentionez faptul ca aceasta este strict parerea mea despre produs si ca pentru oricine altcineva poate functiona perfect, tipurile de ten difera si in consecinta si efectul produselor! In urmatoarea postare voi vorbi despre un alt produs achzitionat online pe care l-am mentionat si astazi. Toate cele bune si nu uitati sa va aratati fumusetea! ♥♥♥

