tus-de-ochi-crema-18Azi m-am gandit sa va scriu despre un produs pe care il ador, dat fiind faptul ca ultimele mele postari au fost despre produse care nu m-au multumit. Asadar, am ales tusul crema de la e.l.f.. Din clasa a VIII-a folosesc tusul si de-a lungul vremii le-am incercat pe toate, de tip carioca, cu pensula si cu burete. Pana sa il achizitionez pe acesta nu stiam la ce sa ma astept. M-am interesat mult pe internet despre aceste tusuri crema si cum nu mai incercasem niciodata un produs e.l.f. m-am gandit de ce nu. L-am comandat de pe site cand era la reducere, ei mereu au reduceri. Am dat cred ca in jur de 26 de lei, cu tot cu transport prin firma de curierat Cargus.

Comanda a venit repede, tusul era exact ca in poza si am fost multumita. Este foarte intens, negrul este mat atunci cand se usuca complet. Ca textura este usor de intins si se usuca repejor. Daca esti o persoana care sta 10 minute sa isi faca o singura codita sau o incepatoare nu il recomand pentru ca in mod sigur nu il vei putea modela dupa atata timp. Mie imi ia relativ putin timp sa imi fac eyeliner-ul si lucrez destul de curat,astfel ca nu am probleme cu el. Mirosul nu e chiar placut, dar nici prea deranjant, nu stiu cu ce sa il aseman, dar se simte doar in acel borcanas micut. Pensula a venit in stare buna si am folosit-o o buna bucata de vreme. Dar ca preferinta personala, imi place sa am coditele foarte ascutie la varf, asa ca mi-am achizitionat separat o pensula unghiulara mai subtire. Si daca esti ca mine, adica daca iti faci intai coditele si apoi pui fardul pe ploape, poti la final sa mai adaugi un strat de tus pe deasupra ca sa nu mai existe urme de fard si sa fie super intens, pentru ca nu se va crapa sau mai stiu eu ce, ci dimpotriva va arata minunat.

Pe parcursul zilei rezista foarte bine chiar si atunci cand ploua sau e umezeala si cand transpiri sau plangi. Nu se intinde, nu curge, nu se crapa, nu isi pierde din culoare sau alte lucruri. De demachiat se duce extrem de greu! Desi nu zice nicaieri ca este rezistent la apa si ca ai nevoie de un demachiant bun pentru a-l curata, va spun eu acum. Cu apa nu se duce si nici cu gelul de curatare de la Bioderma si nici cu apa micelara Loreal. Mi-am achizitionat un demachiant bifazic de la Garnier care m-a ajutat extraordinar de mult, dar si demachiantul lapte de la Avon pt buze si ochi a functionat.

Prin urmare tusul este de nota 10, l-as recumpara cu mare drag. M-a tinut extrem de mult timp si nici macar acum nu s-a terminat. Cu toate acestea, de Black Friday am facut o comanda generoasa pe 1001 cosmetice, profitand de reducerile uriase si mi-am luat un alt tus crema de la Rimmel. Bineinteles ca voi vorbi atat despre tus, cat si despre celalate produse in postarile viitoare.

Acesta a fost articolul de azi, fiind si eu in mini vacanta de 1 Decembrie, m-am gandit sa scriu mai mult pentru voi, sper sa gasiti informativ acest continut si daca aveti vreo intrebare sau vreun produs pentru care doriti un review scrieti-mi in comentarii. Pe viitor, voi vorbi despre demachiantul de la Avon, cel de la Garnier, apa micelara Loreal si gelul Bioderma, deci stati aproape si urmariti-ma prin email pentru a primi notificari de fiecare data cand postez un articol nou! ♥♥♥

