Pentru ca se apropie sarbatorile am o stare de fericire continua si trebuie sa recunosc ca sunt tare nerabdatoare sa vad toate decoratiunile puse si bradul facut. Si azi ma conformez citatului “De Craciun trebuie sa fii mai bun la suflet si sa te gandesti la apropiati”. In fine, in postarea asta aleg sa fiu mai buna si sa scriu despre pudra matifianta de la Rimmel, daaar in urmatoarea ma voi gandi la cei apropiati sper si poate va inspir si pe voi.

Ca posesoara a unui ten extrem de gras, mereu ma confrunt cu probleme, ba oxideaza fondul de ten si arat ca o mandarina, ba machiajul arata prea incarcat, ba sunt o steluta stralucitoare din cauza excesului de sebum. Nici pana in ziua de azi nu am gasit combinatia perfecta de produse. Totusi, consider ca sunt cu un pas mai aproape de marea descoperire avand pudra de la Rimmel. Prima data am cumparat-o din Kendra si am dat pe ea 31 de lei. M-a tinut 6 luni asa ca raportul cantitate-pret e bun. Dar calitatea?

Ei bine, nu m-a dezamagit absolut deloc.Eu am nuanta 003 Peach Glow. Au o gama maricica de culori inclusiv translucent, mai precis e disponibila in 9 nuante, dar la Kendra le gasiti doar pe 001, 003 si 005 (Translucent, Peach Glow si Silky Beige). Toata gama cromatica se poate gasi online aici si chiar la un pret mai ieftin! Cand am terminat prima cutiuta m-am reintors la Kendra pentru a o recumpara, dar se afla si in comanda de care v-am vorbit data trecuta. Sunt curioasa sa vad cand vine daca are aceeasi calitate.

Pudra este intr-un ambalaj cu capac transparent din plastic, care mi s-a crapat de fiecare data. Nu mi-a cazut pe jos, nu am aruncat-o de colo colo, nu am plecat cu ea in calatorii. Neavand nici oglinda si nici buretel sau altceva, nu mi se pare un ambalaj util deloc, asta fiind singurul lucru care nu mi-a placut la acest produs. Eu sunt obligata datorita tipului de ten sa am mereu la mine o pudra cu care sa imi retusez machiajul de-a lungul zilei. Cum ar fi stupid sa ma car si cu pensula de pudra si cum nu pot sa aplic pudra cu degetele, am cumparat separat un buretel pufos pe care il indes mereu deasupra pudrei propriu-zise, astfel ca sta aplatizat de capacul transparent. Si uite asa, dupa cateva saptamani plasticul cedeaza si nu il mai pot inchide, dar nu am incotro. Nu mi s-a spart niciodata pudra, chiar daca e zilnic in poseta. Are un miros subtil, care e pe gustul meu, iar deasupra cand o deschizi pentru prima oara are un model frumos si elegant.

Cum o folosesc? Dimineata, dupa ce aplic fondul de ten, imi fac sprancenele si ma dau cu creion alb pe lina apei, ca produsul lichid sa se usuce. Mai apoi, imi ascund cearcanele si iluminez unele zone. Folosesc aceste produse, despre care am mai vorbit. Imediat cum termin fixez zona de sub ochi folosind buretele cu pudra si prin miscari de presare o aplic atat sub ochi, cat si pe nas, fiind zona mea cu probleme. Dupa iau o pensula de pudra si aplic putina pe restul fetei si pe gat.

Pe parcursul zilei nu am prea multe probleme, dupa 3-4 ore in general trebuie sa elimin excesul de sebum presand un servetel pe nas, frunte si barbie, nu e nevoie de pudra la momentul respectiv, dar dupa inca vreo 4 ore pe langa eliminarea sebumului aplic si pudra. Trebuie sa mentionez ca merg pe jos mai mult de o ora si cum eu sunt vesnic in intarziere e un pas alert, un fel de alergat, deci transpir suficient inca de la prima ora a diminetii. Pudra nu imi face tenul sa para incarcat sau foarte prafos, deci sunt mai mult decat multumita.

In concluzie este pudra mea preferata si o recomand cu toata increderea. E perfecta pentru cele care vor un look mat, sau care vor sa isi tina sebumul  sub control. Din moment ce tocmai o cumpar a treia, se subintelege cat de mult o ador.  Pe data viitoare! ♥♥♥

 

