sublimwPeste tot sunt luminite si parca incepe sa se simta venirea Craciunului. La multi ani de Sf. Nicolae! Aseara a trecut si pe la mine si mi-a lasat in ghetute un set parfum + crema de corp. Va povestesc despre el cu alta ocazie! Miercuri trebuie sa imi vina cosmeticele si parca nu mai am rabdare, mai ales ca v-am tot zis ca o sa termin de prezentat prima comanda. Si cum mi s-au dat peste cap planurile pentru postarea de azi care ar fi trebuit sa va inspire, am prins momentul sa va zic doua cuvinte despre ultimul produs comandat in vara: apa micelara de la L’oreal.

Produsul vine in doua variante, sublime soft pentru ten uscat si/sau sensibil si sublime fresh pentru ten mixt/gras. Eu desi am ten gras nu am vrut sa il usuce asa de rau si am decis sa achizitionez varinta soft. Are 200 ml si am dat 15 lei, parca. Are un ambalaj transparent din plastic, cu capac alb. Iar produsul curge printr-un orificiu.

Eu folosesc zilnic mascara si tus rezistente la apa, asa ca am neaparata nevoie de un produs foarte bun de demachiere. Vazusem pe Youtube cateva reclame si am cautat review-uri. Toate erau extraordinar de pozitive si am zis ca merita incercat, pentru ca din ce se vehicula, inlatura dintr-o miscare orice produs waterproof. Zis si facut! L-am comandat, a venit, l-am incercat. Era pur si simplu de consistenta apei, dar care avea putin detergent in ea, astfel ca agitand sticla facea spuma. Miros nu prea avea, poate chiar deloc. In trecut am incercat apa micelara Bioderma si mi-a placut foarte mult, iar pe YT, cea de la L’oreal era varianta mai ieftina…si mai proasta. Pana aici totul a fost ok, mi s-a parut in regula si aveam mai emotii sa vad cum indeparteaza produsele. M-am machiat, primer, fard negru, dermatograf, tus, resturi de lipici de la gene false si rimel, si bineinteles restul fetei ca de obicei.

A sters ok(-ish) fondul de ten, pudra, bronzerul si corectorul. Cand am trecut la zona ochilor, mare mi-a fost mirarea sa vad discheta neagra de la fard, care fusese inlaturat, dar rimelul si tusul intacte. Am schimbat discheta si am incercat iar…discheta era curata, alba, iar machiajul meu tot la ochi. A trebuit sa insist foarte mult ca sa ma pot demachia, nici nu s-a dus tot, dar noroc ca mai aveam din apa Bioderma si gelul de curatare tot Bioderma. Dupa episodul asta, nici ca am mai vrut sa aud de acest produs. Din lipsa de timp, si pentru ca imi parea rau sa arunc o sticla intreaga, am renuntat sa mai folosesc tusul si mascara-ul rezistente la apa ca sa o pot termina. E decembrie si eu inca mai am din ea, atat de mult mi-a displacut. E adevarat ca dupa o luna, la inceputul lui septembrie, nu am mai putut rezista si mi-am cumparat alt demachiant.

Asadar aceasta a fost povestea mea cu acest produs. Ma simt dezamagita mai mult de fetele astea care i-au facut review si au spus ca e la fel ca si varianta Bioderma. E adevarat ca poate nu a functionat pe tenul meu si voua e posibil sa va placa. Dar chiar nu imi imaginez ce produse de proasta calitate puteau folosi atfel incat Sublime soft sa le indeparteze. Daca nu va machiati prea strident si/sau cu produse rezistente, puteti achizitiona acest produs, pentru ca isi face treaba. DAR, daca folositi produse rezistente, va spun ca o sa ramaneti dezamagite.

Acesta a fost si ultimul produs din comanda august si sunt tare tare nerabdatoare sa intru in posesia noilor “jucarioare”. Mi-am propus sa va povestesc putin si despre acest site si cum sunt lucrurile, dar va garantez ca este o poveste mai fericita ca cea de azi. Sper ca v-am fost de ajutor! Sunt curioasa ce “relatie” ati avut voi cu produsele de demachiere, scrieti-mi in sectiunea de comment-uri! Va pup si ne vedem la urmatoarea postare! ♥♥♥

 

