Asa cum am zis ca voi scrie despre daruirea de cadouri sau ceva asemanator, uite si articolul.

Ce este Secret Santa? Inca o traditie importata, dar una frumoasa, zic eu si economica. Intr-un colectiv, cum este cel de la serviciu, facultate, familie, pentru a nu cumpara 100 de cadouri pentru toti cei 100 de cunoscuti, va salveaza Santa (Mos Craciun). Cum? Ei bine, el va propune sa faceti biletele cu numele tuturor persoanelor implicate si fiecare sa extraga cate unul. Aici intervine si secretul, nu trebuie sa spui numele de pe bilet si nici sa te interesezi cine iti cumpara cadou tie. Inainte de acest joculet, stabiliti impreuna o suma limita si una maxima de bani in care sa se incadreze toti si data finala cand impartiti cadourile. O idee ar fi sa faceti un tabel cu lucrurile preferate, spre exemplu: culori, arome, ceaiuri, filme, muzica, carti, mirosuri, activitati, etc. pe care sa le completati toti  si sa le utilizati ulterior in alegerea surprizelor.

Sfatul meu in alegerea darurilor este sa fii un observator bun. Daca trebuie sa ii cumperi un cadou sefei si sa te incadrezi in 50 lei sa zicem, trebuie sa ii acorzi putina atentie. Se da cu mult parfum? Are biroul plin de obiecte decorative? Aprinde mereu betisoare parfumate? Foloseste culori inchise pe buze? Poarta bijuterii? Sau poate e o fana infoacata a esarfelor. Uita-te la ea si urmareste detaliile. Dar daca nu reusesti si chiar nu reusesti sa gasesti ceva poti apela la urmatoarele idei, potrivite pentru: colegi, familie, prieteni, sefi si parteneri :

  1. Servetele/hartie igienica/opritor de usa cu imprimeu de bacnota! (10-30 lei,in Jumbo sau pe internet)
  2. Gel de dus cu bere/sange/vin/zombie (30-40 lei)
  3. Set de dieta 1/2 (70 lei)
  4. Set desfacatoare de sticle de vin (50 lei)
  5. Cani cu mesaje dragute sau pe care poti scrie cu creta (30-50 lei, Jumbo sau pe internet)
  6. Huse de telefon (15-70 lei)
  7. Ring for sex-clopotel pentru sex (15-40 lei, aici si aici)
  8. Lumina semn de carte pentru citit (25-50 lei, aici)
  9. Lingurita craniu (40 lei aici)
  10. Tigaie pentru oua in diferite forme (25 lei aici si aici)
  11. X si O- joc de petrecere (35 lei)
  12. Casca de baut bere (45 lei)
  13. Shaker pt salata (30 lei)
  14. Pixuri in forma de cui/surub/cheie (45 lei, aici)
  15. Cana cu indicator (15-30 lei, aici)
  16. Suport pentru geanta (15-30 lei)
  17. Lumanari/ seturi aromatice (<5 lei, Jumbo, supermarketuri, Diverta, Carturesti, internet)
  18. Oglinzi de purtat in geanta (10-25 lei, Avon, Jumbo si internet)
  19. Suport de mobil pentru barbati (15-35 lei, aici)
  20. Creioane plantabile (10-25 lei, aici)
  21. Mini scrumiera pentru calatori (15-25 lei, aici)
  22. Husa de scaun cu model de sarbatoare (aici)
  23. Cana termosensibila cu baterie (aici)
  24. Sare si piper cu pisici (aici)
  25. Dop sticla de vin cu caciula lui Mos Craciun (aici)
  26. Set inele de Craciun pentru servetele (aici)
  27. Pusculita “Am magnet la bani” (aici)
  28. Joc de baut (aici)
  29. Breloc cu pungi menajere pentru caine (aici)
  30. Manusi touchscreen
  31. Semn pentru pahare (aici)
  32. Suport pentru ruj (aici)
  33. Produse de ingrijire-gel de dus, spumant, sare de baie, unt de corp, crema hidratanta, bath bombs, body mist
  34. Apa micelara Bioderma
  35. Carti “Blind date with a book” din Diverta
  36. Crema de maini
  37. Balsam de buze
  38. Sosete cu imprimeuri adorabile
  39. Tricouri cu mesaj
  40. Set de ceai si dispozitiv special pentru a pune plicul in cana ca o strecuratoare mica si flexibila

*Ideile sunt doar pentru inspiratie, se gasesc si in alte locuri, nu doar pe site-urile mentionate.*

La capitolul dulciuri, am gasit in supermarket tableta de ciocolata in forma de bacnota si mi s-a parut interesanta si a fost foarte buna. Am mai luat mini cuti de bomboane Milka, batoane Heidi si Albeni. Personal, nu concep sa fac un cadou fara sa pun si ceva dulce.

Si eu am participat la SS-ul de anul asta si mi-a facut placere sa ii daruiesc colegei mele o mica atentie. I-am luat ciocolata bacnota, un spumant de baie si un ruj. Am ales sa comand de la Avo12476284_810022725810609_648409380_nn ambele produse pentru ca aveau un pret accesibil si stiam ca nu pot fi dezamagitoare. Pe langa asta, m-a atras ambalajul. Spumantul de baie mirosea a placinta de mere cu scortisoara, mi-a placut foarte mult. Rujul era intr-o cutiuta de forma unui diamant si nu avea miros. Dupa ce i-am oferit cadoul si a incercat balsamul, am avut si eu ocazia asta. Era divin! Foarte cremos, cu gust placut si a stat suficient de mult pe buze. Chiar m-am decis sa imi iau si eu unul daca mai am ocazia. Pe langa aceste lucruri, am realizat si o felicitare DIY si am scris un mesaj sincer.

A fost un SS reusit. Ce am primit eu…nu va spun momentan. Voi include cadoul intr-o alta postare special dedicata acestei teme. ♥♥♥

 

 

