De Craciun am primit o oja neagra mata de la Avon si am fost mult prea nerabdatoare asa ca am folosit-o pentru Revelion.

Am folosit un basecoat tot de la Avon, oja mata in doua straturi si m-am decis sa pun putin sclipici cat inca era uda oja.

Sclipiciul l-am facut eu, am pus pe o bucata de plastic de la o mapa transparenta un strat de lac transparent peste care am presarat sclipici si am asteptat sa se usuce. Dupa ce s-a uscat l-am dezlipit de pe mapa si l-am taiat in formele pe care le-am vrut. Colturilor care nu se lipeau asa bine de unghie le-am dat cu putin lac, dar fara sa ajunga prea mult in exterior pe oja mata ca sa nu prinda luciu.

Va urez sarbatori fericite! Si va anunt ca m-am razgandit cu privire la articolul despre cadouri. Dupa sarbatori voi incerca sa fac o serie de postari review a cadourilor, asta bineinteles cand voi avea putin timp liber. Sper ca v-am inspirat si noul an va v-a gasi si mai frumoase!

 

12767699_839573496188865_1470345074_n

 

