Promisesem de mult acest articol asa ca azi va povestesc experienta mea. Mentionez in primul rand ca nu am nici o treaba cu site-ul, deci vorbesc sincer despre tot, atat bun cat si mai putin bun.

Cate ceva despre site…L-am gasit cautand pe internet cosmetice la reducere si am ramas placut impresionata de preturile lor, dar si de gamele variate de produse pe care nu le poti gasi in majoritatea magazinelor. Au foarte multe nuante de fond de ten, corector, ruj, blush, etc. si la fiecare comanda primesti cate un cadouas. Au chiar si un program cu puncte pentru clientii fideli.

Prima mea comanda am facut-o pe 26.08.2015, prin posta romana si mi-am luat fondul de ten Rimmel London apa micelara Sublime soft si gelul mascara transparent de la Essence despre care am vorbit pe blog. Totalul comenzii a fost de 63,5 lei, 8 lei fiind transportul. Am fost sunata duminica pe la ora pranzului si intrebata daca pot iesi la strada sa iau de la curieri pachetul. Eram acasa, desi nu ma asteptam sa lucreze posta duminica. Practic am fost foarte multumita de transport.

A doua comanda am plasat-o pe 27.11.2015 tot prin posta. Mi-am comandat atunci atat fondul de ten, cat si anticearcanul Astor despre care am vorbit deja, paleta corectoare Catrice, corectorul Revlon Photoready, paleta Manhattan Eyeshadow, tusul de ochi de la Catrice, pudra de la Rimmel London si tusul gel tot de la Rimmel. O sa vorebesc probabil despre toate produsele amintite pentru ca sunt indragostita de unele dintre ele si merita laudate. Deoarece pe langa toate astea mai luasem inca doua fonduri de ten pentru doua prietene totalul a fost de 191 lei, ca urmare am avut transport gratuit prin posta romana. A fost o comanda maricica, pentru ca era Black Friday si aveau reduceri uriase de care am profitat la maxim. Am dat aproximativ 20 lei pe un fond de ten, deci imaginati-va. Atunci cand am facut comanda am specificat data (9.12.2015) si intervalul orar in care voiam sa primesc produsele deoarece am rugat o prietena sa ma lase sa folosesc adresa ei pt livrare si aia era singura zi in care era ea disponibila sa astepte curierii.De data asta am fost dezamagita de situatie. Nu au respectat data si intervalul orar asa ca prietena mea a fost nevoita sa ridice pachetul de la un oficiu postal. Am reclamat pe site problema, dar mi s-a spus ca nu au ce sa faca pt ca nu e vina lor si sa mai fac o alta sesizare postei yada, yada, yada… Produsele au fost ok, nu am avut probleme din punctul asta de vedere, insa toata faza cu transportul mi-a lasat un gust amar.

Probabil voi lua in continuare produse de la ei, dar nu stiu daca tot prin intermediul postei. Asta a fost experienta mea cu ei, va las aici linkul site-ului sa aruncati un ochi. Sper ca informatiile sunt folositoare si daca aveti intrebari sectiunea de comentarii va sta la dispozitie.

 

3739849265910170116

