f119f-60401Pentru a fi frumoasa nu trebuie sa fii mereu machiata, frumusetea trebuie sa fie baza machiajului iar acesta sa o accentueze. De aceea ingrijirea tenului este deosebit de importanta. Toate produsele folosite peste zi dauneaza fetei daca nu sunt indepartate cum trebuie. In acest sens am vorbit deja despre apa micelara Sublime soft de la L’oreal. Iar astazi vreau sa va prezint un produs pe care il ador si la care nu as renunta niciodata. Gelul spumant de curatare de la Bioderma esta un produs destinat, in opinia mea, tenului mixt sau gras ce promite sa curete tenul si sa previna imperfectiunile.

Folosesc gelul de mai bine de 2 ani si pot sa spun cu sinceritate ca se vede o diferenta. Nu este un produs super ieftin. La farmaciile Donna l-am gasit 500 ml – 55 lei, ceea ce mie personal mi se pare bine. Trebuie sa mentionez ca este putin mai avantajos sa cumperi variantele mari deoarece sunt mai ieftine. Pe internet il gasiti la farmacia Tei 500 ml – 44 lei, 200 ml- 29 lei flacon cu pompita 17 lei fara, 100 ml-1o lei fara pompita. Si daca faceti un calcul iesiti mai ieftin sa luati direct flaconul de 500 ml, decat sa achizitionati 5 flacoane de 100 ml, econimisiti cativa lei.

Gelul are culoarea albastra, are un miros vag de curat si e foarte usor de folosit. Trebuie sa folositi o cantitate foarte mica fiindca e suficient. Cum il folosesc eu? Ma demachiez in mod obisnuit dupa care la final imi umezesc fata, si folosesc mai putin de o pompita (apas mai putin) pe care o pun pe mana dupa care il masez pe fata pana face spuma alba si il clatesc.

Avantaje? DA! Nu doar ca e usor de folosit, dar inlatura si machiajul. Spre exemplu daca am doar fond de ten, fard de sprancene si mascara obisnuit, il pot folosit pe post de demachiant. Nu irita ochii, nu ustura, nu nimic, dar nu indeparteaza machiajul waterproof sau rujul mat, pana la urma e un gel de curatare, nu demachiant bifazic pentru machiaj persistent. De asemenea, poate fi folosit ca spuma de ras. Pe langa asta, tine sub control sebumul, prevenind astfel aparitia acneei si lasa pielea fina si curata.

De cand il am il folosesc dimineata inainte de a ma machia si seara fie ca demachiant, fie dupa demachierea cu alte produse. Obisnuiam ca in perioada menstruatiei sa am cosuri, nu multe, 1-2, preponderent pe nas. Lucru care m-a deranjat constant, eu avand tenul gras toata ziua stau sa absorb uleiul de pe el si sa il dau cu pudra, daca mai aveam si cosul se ducea corectorul si munca mea de a-l acoperi era zadarnica. Dar, dupa ce am inceput sa folosesc Bioderma, nu am mai avut nici macar un cos pe nas. Le am in apropierea liniei parului sau pe gat in general, ceea ce e minunat.

Per total iubesc acest produs si il recomand cu caldura. Asta a fost povestea de azi, sper din suflet sa il incercati, isi merita fiecare banut. Investiti in produse bune si potrivite tipului de ten si radiati de frumusete chiar si fara machiaj!

 

3739849265910170116

