Pentru ca februarie e luna iubirii si pentru ca nu am postat nimic legat de asta m-am gandit ca mai am o sansa cu Dragobetele sa fac totusi ceva.

Se stie ca barbatii prefera naturaletea asa ca am ales o nuanta de roz nude, preferata mea. Oja este de la Flormar in nuanta 246 Cream Silk. A costat pana in 15 lei parca si este bunicica, dar tineti cont si de faptul ca nu prea stau cu mainile in apa, nu spal vase, nu curat cine stie ce. Este destul de transparenta asa ca a fost nevoie sa apelez la un mic truc.

Am aplicat un lac de unghii protector, dupa care un strat de oja Gabrini Elegant in nuanta 372, care e un bej deschis…ceva de genul sa zicem si abia apoi doua straturi de oja Flormar.

Am asteptat sa se usuce, am dat un strat de lac transparent si cu o pensula am aplicat putin sclipici pe inelar cat timp lacul era umed. La final am sigilat totul cu un alt strat de lac transparent. Sclipiciul e luat de la metrou cred, 2-3 lei.

Cam atat a fost de spus despre acest model. E simplu, usor si elegant, iubitului meu i-a placut, asa ca tind sa cred ca e o manichiura potrivita pentru Dragobete. Sa aveti parte de cat mai multa iubire si momente frumoase alaturi de persoana iubita! Iar pentru cele singurele, mult belsug la ciocolata si pregatim ceva frumos in martie, cu ocazia primaverii!

 

100_3113 (2)

 

 

3739849265910170116

