Am stat ceva sa ma gandesc pana m-am hotarat sa scriu despre untul de corp iluminator cu pudră de perle și alge Caribbean Escape din gama Planet Spa de la Avon. Am primit acest produs de Craciun impreuna cu spray-ul de fixare al machiajului si un scrub pentru fata despre care voi scrie pe viitor.

Imi plac enorm lotiunile de dupa baie, mai ales daca miros bine sau imi lasa pielea extrem de catifelata. Am o colectie intreaga de lotiuni, creme si unturi si de-a lungul anilor am incercat o gramada, asa ca e destul de greu sa ma impresionezi sau sa ma faci sa cumpar un produs de doua ori. Dar, am folosit acest unt aproape dupa fiecare dus si am ajuns deja la jumatatea borcanului siiii…atunci cand se va termina cred ca il voi cumpara cu siguranta.

In primul rand, miroase bine, usor sarat, imi aminteste de mare. Nu e un parfum puternic sau persistent ceea ce pentru mine e un bonus. Nu folosesc aceeasi lotiune de corp dupa baie si dimineata si seara si daca mirosul e mult prea imbatator ramane pe haine, pe lenjeria de pat si urasc sa se combine parfumurile.

In al doilea rand, e un unt hidratant, nu pot sa ma plang de asta neaparat, oricum eu nu am probleme cu pilea uscata, imi apar cojite albe daca nu folosesc nimic pe piele, dar toate cremele pe care le-am folosit si-au facut treaba si eu prevenit cojitele alea si nu toate erau scumpe sau care promiteau minuni, asa ca nu stiu daca pe pielea foarte uscata si deshidratata o sa faca minuni.

Inovatia si atributul care m-a incantat pe mine cel mai mult a fost sclipiciul. Are particule stralucitoare in el si chiar se vad, poate in poza nu pare cine stie ce, dar in realitate daca te uiti chiar poti sa  numeri particulele. Desi sunt vizibile o data ce ai aplicat untul, nu se simt absolut deloc. Avantajul e ca o sa sclipesti. Eu ador asta, efectiv . Mai ales cand port rochii sau fuste sau la evenimente seara cand faci poze cu blitz.

Asadar, per total e un unt obisnuit, nu face miracole sau mai stiu eu ce, dar isi merita banii pentru sclipiciul ala iluminator. La Sephora aveau o bila maricica cu sclipici de corp care iti oferea acelasi efect, dar sincer daca as fi stiut de untul asta nu as fi dat atatia bani pe bila aia. Abia astept vara sa port doar lucruri scurte si sa sclipesc toata in lumina soarelui!

 

3739849265910170116

