mascaramisssportypumpupboosterwaterproofTopicul de astazi este rimelul de la Miss Sporty rezistent la apa la care tin destul de mult. Acum cativa ani buni am inceput sa folosesc mascara rezistent la apa dupa un episod tare neplacut. Era sezonul rece si la ora 7 cand am iesit eu din casa Bucurestiul era sub o patura de ceata densa, nu purtam rimel rezistent la apa…Aveam de mers 35 min pe jos in ziua respectiva si pe drum am observat ca oamenii imi evitau privirea…lucru foarte neobisnuit pentru mine. Am inceput sa ma uit in reflexia geamurilor de masini, dar nu am observat nimic neobisnuit asa ca mi-am continuat drumul. Cand ajung la destinatie si ii dau buna dimineata paznicului vad o expresie ciudata, dupa care ma trage mai aproape si imi spune: “Domnisoara, va rog, mergeti repede la baie.” Bineinteles ca eu habar n-aveam ce se intamplase pe fata mea, dar m-am dus la baie si m-am uitat in oglinda intelegand la ce se referea paznicul. Din cauza umiditati crescute rimelul meu s-a scurs si aveam niste raze de soare negru intens in zona cearcanelor. M-am curatat repede si ziua a mers mai departe. Totusi, acela a fost momenul cand am constientizat necesitatea unui rimel rezistent la apa. Rezistent la apa nu inseamna ca mergem la bazin/mare/piscina si gata, avem cum sa fim si machiate. Inseamna rezistent per total, in orice conditii, umiditate, lacrimi, ploaie, transfer, transpiratie, tot. Dupa acest eveniment mi-am cumparat nenumarate rimeluri waterproof, dar am fost total dezamagita. Pe langa asta, am inceput sa tin mereu in buzunar o oglinda, cat de mica, ca sa ma asigur, iar acest obicei il am si acum. Da, nu am mai repetat incidentul niciodata, insa daca ma spalam pe fata se duceau. Vreau sa va spun ca asta nu e cazul acestui mascara! Am fost socata sa vad cat de greu se indeparteaza. L-am luat din Kendra, ca multeee alte produse pe care e detin, pentru ca voiam sa incerc brandul asta “Miss Sporty” si pentru ca era doar 15 lei. N-am regretat nici macar o secunda achizitia pana in ziua de azi.

Rimelul are o perie uriasa, e cat ochiul meu si nu exagerez. Evident datorita periei si aplicarea produsului este mai grea si din punct de vedere fizic (procesul de aplicare propriu zisa) si din punct de vedere estetic (nu ofera un look prea natural). Eu am genele lungi si dragute, consider eu, si imi aduc aminte…la o nunta aveam de gand sa-mi pun gene false si inainte sa ma duc sa imi fac trecerea de la machiajul de zi pe care il aveam, la cel de seara, fratele meu i-a spus unui var ca merg acasa sa imi fac parul, sa ma aranjez si sa-mi pun genele false…la care varul meu: “Dar ce, tu nu porti gene false acum? Ca genele tale de acum arata ca si cele ale sotiei mele dupa ce s-i le pune pe alea false la salon.”. Dupa un asa compliment, m-am dus acasa, mi-am facut machiajul si ce mai aveam, dar nu mi-am mai pus genele. Asta ca sa va faceti o idee despre cum se aplica produsul, pentru ca nu am momentan o camera foto buna sa surprind efectul si sa fie totusi o poza estetica. Asta e si motivul pentru care scriu mai mult pareri despre produse.

Acest mascara nu se poate demachia doar cu apa! E nevoie de ulei sau lapte demachiant. Am avut probleme si cu unele ape micelare. Nu mi s-a scurs niciodata, chiar daca am facut dus cu el si bai fierbinti. Pretul este un bonus. Mirosul e acelasi ca al oracarui alt rimel. Iar singura parte care nu m-a dat pe spate a fost dimensiunea periei, in rest totul este minunat. In ciuda periei, folosesc zilnic acest produs pe genele de jos. Sus mai schimb produsele, nu sunt foarte constanta, dar mereu cand vreau sa fiu 100% sigura pe genele mele, aleg acest mascara.

Sincer, pentru 15 lei merita incercat. Nu stiu ce minuni face pe gene scurte/rare, dupa cum am mentionat eu sunt la polul opus, dar totusi…15 lei? Pe net probabil e mai ieftin, mai ales la promotii. In orice caz, eu voi recumpara acest produs si voi reveni si cu pozele genelor mele cand voi avea cele necesare.

 

3739849265910170116

 

