Asa cum am spus in februarie, pentru fetele care nu s-au bucurat de Dragobete, am creat aceasta manechiura. Cand ma gandesc la primavara…asociez imediat culoarea verde…si ma mai gandesc si la flori. Dar cum florile sunt poate putin prea complicat de realizat pentru multe femei, am decis sa ma rezum la culoarea verde. Verde verde, dar parca totusi…verde? Nu prea imi sta mie in fire sa port verde, nici pe unghii, nici la ochi sau in piese vestimentare…Si cu toate astea am gasit metoda perfecta sa impac si capra si varza. O manechiura usor de realizat, de efect, super pentru primavara!

Am folosit oja de la Avon din colectia Magic Effects Mineral Crush in nuanta Topaz si vreau sa va spun ca m-am indragostit de acel verde. Tot din gama asta o am si pe cea argintie, dar o sa v-o arat cu alta ocazie. Nu am folosit basecoat! Am amestecat putin lipici-aracet…din acela pe care il foloseam in scoala primara sa lipesc frunze la desen, cu putina apa intr-o sticla de oja curata si am pus sclipici mov in el ca sa vad mai usor pe unde il aplic si pe unde nu. Am folosit combinatia asta pentru ca oja Topaz are o textura…inedita…si mi-am dat seama ca ar fi inteligent din partea mea sa procedez asa. Am luat putina banda adeziva, am taiat cat sa fac un triunghi din doua bucati si le-am aplicat la baza unghiei. Am dat un strat in afara benzilor de lipici cu apa sclipicios si am asteptat sa se usuce. Dupa ce s-a uscat am aplicat oja Topaz in doua straturi doar peste lipiciul uscat si am dat jos banda adeziva. Dupa am aplicat cu grija oja alba in triunghiul lasat de benzi. Am aplicat vreo trei straturi de lac la final in speranta ca oja Mineral Crush va deveni mai neteda, insa fara succes, a ramas foarte…abraziva as spune…nu stiu cum sa o descriu, se simte ca nisipul intarit.

M-a tinut mai mult de o saptamana oja inainte sa fie nevoie sa o schimb, ceea ce e mereu un lucru bun. Si am avut dreptate cu amestecul de lipici, fara el nu cred ca mai dadeam jos oja verde sclipicioasa. Mi-a placut efectul si a fost apreciat in cele aproape doua saptamani. Acestea fiind spuse, sper ca v-am inspirat si v-am facut curioase cu privire la aceste oje Mineral Crush.

14463784_975856012560612_1680644099_n

 

 

3739849265910170116

