staymatterimmelDaca va aruncati un ochi pe blog nu va v-a lua mult sa realizati ca am tenul gras. Prin urmare sunt mereu in cautare de produse care sa imi tina sub control sebumul. Indiferent ca folosesc primer, o baza de orice fel, spray de fixare, etc. dupa 4-5 ore voi incepe sa lucesc mai ales in zona T. Pentru ca ramasesem fara fond de ten prin aprile-mai si aveam o nunta in iunie, am ales sa ma duc sa achizitionez unul nou. Zis si facut, m-am dus in Kendra ca de fiecare data si m-am dus sa-mi iau prea iubitul Astor, dar nu aveau culoarea mea. M-am reorientat sa incerc Revlon, dar nici acolo nu aveau cea mai deschisa nuanta. Aceeasi poveste s-a intamplat si la Bourjois. In cele din urma am ales sa cumpar fondul mousse de la Rimmel, vreo 30+ lei parca. M-a incantat ideea de mat, mai ales ca aveam de gand sa-l port la o  nunta unde nu eram doar invitata, ci domnisioara de onoare. Cea mai deschisa nuanta pe care o aveau era True Ivory 103 si pe asta am luat-o, avea ivory in nume…era suficient pentru mine.

Ajung acasa, il testez. La aplicare arata ok-ish, nu era prea inchis. Dar la nici 15 min. a oxidat incat eram portocalie. L-am mai incercat de atunci cu diverse baze, dar nu am sesizat nici o diferenta. Nu l-am purtat la nunta, bineinteles, m-am dus si tot pe cel de la Astor l-am folosit. Asta de la Rimmel a ramas in portfard de atunci si foarte rar l-am folosit. La inceput il deschideam cu corectorul lichid de la Astor, dar dupa ce s-a terminat corectorul am renuntat de tot la fond de ten. Acum il folosesc uneori, pe frunte, in combinatie cu bb creamul de de Garnier, in zilele cand consider ca am nevoie de mai multa acoperire.

Ca textura, e foarte ciudat…Nu e lichid, in nici un caz. E ca o crema foarte foarte grea…Se intinde greu si nu asa uniform pentru gustul meu, se usuca instant si o data pus pe fata, acolo ramane. Se simte pudra din el, si in aspect si in consistenta si se vede si la final, dupa ce aplici produsul. Mirosul nu ma da pe spate.

Singura parte buna e ca are o acoperire buna. In rest…nu prea am cuvinte de lauda.

Pe nas, unde eu am probleme indifernt ce, era oribil, se separa, nu se aseza, se usca dubios, cate si mai cate…Am incercat sa-l pun cu crema hidratanta, n-a functionat. Cu primer, nici asa n-a vrut sa mearga, se cojea efectiv.

Per total, nu mi-a placut acest produs. Poate daca il luam in cea mai deschisa nuanta de pe piata, nu True Ivory, m-as fi bucurat mai mult de el, dar sincer nu l-as recumpara, nici macar ca sa-l testez in nuanta Fair Ivory.

 

 

3739849265910170116

 

 

 

