caviar-night-creamDaca ar fi sa aleg un singur produs cosmetic ar fi cu siguranta aceasta crema! In primul rand, brandul Mario Badescu promoveaza produsele cat mai naturale, dar in acelasi timp foarte eficiente. Eu sunt indragostita de produsele lor, in mare parte, pentru ca le-am tot incercat. Nu e un brand ieftin insa! Dar pentru mine, cel putin, isi merita fiecare banut. Crema costa pe site 120 lei si mie mi-a ajuns mult timp, dar fiindca nu contin prea multi conservanti termenul de valabilitate scade asa ca produsele trebuie folosite repejor si pastrate corespunzator.

Este menita pentru tenul uscat, si e buna impotriva imbatranirii, dar a functionat uimitor pe tenul meu tanar si gras. Am folosit-o in fiecare seara si la nici cateva zile de la inceperea acestui ritual rezultatele au inceput sa apara. Da, recunosc, noaptea si dimineata aratam ca un glob de untura, dar dupa ce imi curatam tenul cu gelul de la Bioderma aveam pielea extraordinar de catifelata si minunata. Machiajul se aplica excelent de asemenea. Tocmai pentru ca am tenul gras si mereu am incercat sa-l “usuc” tot agresandu-l cu substante astringente il faceam sa produca mai mult sebum si ii luam din vitalitate, de aceea aceasta crema puternic hidratanta a fost ca o gura de apa pentru el.

Crema are consistenta unei creme normale, de culoare alba. Problema mea majora in ceea ce priveste gama M.B. este mirosul. Produsele au un miros farmaceutic sa zicem…E foarte uleioasa si bogata, asa ca nu va intra in piele foarte curand.

Partea buna cu cosmeticele M.B. este ca se gasesc pe piata si monstre si puteti testa astfel produsele fara sa dati 120 lei si sa va treziti ca nu vi se potriveste.

Cam atat despre acest produs, repet, pentru mine a fost extraordinar, nu stiu cum merge pe un ten uscat, dar merita incercat!

 

 

3739849265910170116

 

