10172329Tocmai ce povesteam in articolul trecut ce ten nehotarat am, si gras si deshidratat, toate in acelasi timp. Asa a fost de cand ma stiu, deci problemele cum sa nu-mi sta bine fondul de ten sau ca se strange nu stiu unde sau ca nu rezista, aseaza, etc. le-am pus in seama sebumului excesiv de pe fata mea. Nu m-am gandit niciodata la o alta explicatie si nicidecum la o rezolvare. Recunosc ca mi-am pierdut speranta sa rezolv cu excesul asta de sebum, la cate am incercat si luat in considerareee… Eh, hai ca in timpul unei zile, 8 ore reusesc cumva sa-mi fac fata prezentabila, dar cand e vorba de mai multe ore…ma apuca groaza. Ca sa nu mai spun de petreceri tip nunti, botezuri, unde nu e ca in club, intuneric si mai esti si ametit incat dupa 4 ore sa mai sesizezi ca ti s-a spart fdt pe nas ca ai dansat si ai transpirat, la nunta te vede tot poporul, e zi, lumina, o multime de oameni, poze si pe langa asta nu dureaza 8 ore. Va imaginati ce ganduri negre aveam in momentul cand verisoara mea mi-a zis ca ii sunt domnisoara de onoare. Si ma rog, vorbind cu ea de una de alta, i-am zis ca eu inainte de petrecerea de seara trebuie sa ajung undeva sa-mi refac machiajul fetei,pentru ca nu ar fi rezistat de dimineata de la ora 8, pana a doua zi tot cam pana la aceasi ora. Si asa m-a intrebat ea ce primer folosesc, eu normal, nimic. :)) Si a ramas ca in ziua respectiva sa incerc primerul ei Facefinity de la Max Factor si daca tot va fi nevoie sa-mi retusesc machiajul, aia era, o faceam si pe asta. La ora 8 m-am machiat, dupa a urmat parul, ultimele poze cu mireasa burlacita, strabatut Bucurestiul din Popesti pana la Palatul Mogosoaia intr-o zi de iunie la ora pranzului, pe caldura soare si vant, si apoi de acolo inapoi la Biserica din centru, poze poze poze peste tot, apoi mers la local, unde alta sedinta foto pe malul lacului Cernica, si tot asa… N-am avut timp nici 5 min. sa merg sa fac pipi, ce sa mai zic de verificat cum imi arata fata, si seara dupa ce a inceput petrecerea, dupa dansul mirilor, am avut si eu timp sa merg sa imi schimb rochia si am dat, evident de o oglinda, si am constatat ca fata mea era putin cam lucitoare, dar era totul la locul lui, nimic inestetic. Mentionez ca, din cand in cand, pe parcursul zilei, am folosit servetele ca sa-mi mai tapotez fata, nu neaparat pentru sebum, ci pt ca era o caldura de curgeau apele pe noi, iar cele care n-au ajutat niciodata la imbracarea unei mirese intr-o rochie cu crinolina de tip printesa, intr-un spatiu in care circumferinta crinolinei incapea la limita, clar nu stiu cate transpiratii te trec! Dar in fine, asta e alta poveste. Deci fdt a rezistat eroic pana noaptea, cand am folosit pt prima data pudra si pe care am mai reutilizat-o abia spre dimineata inca o data. Ceea ce e extreeeem de rar pt mine! Eu intr-o zi obisnuita, ma dau cu pudra de 3 ori pana la ora 15 si dupa o tin tot asa cat timo mai am nevoie. Dupa experienta asta am decis ca e musai sa imi cumpar si eu un primer din asta, sa vad daca minunea tine mai mult de 3 zile sau nu. N-a mai fost nevoie sa mi-l cumpar pt ca verisoara mea, careia ii multumesc, mi l-a facut cadou.

Oricum, pretul este undeva la 50+ lei, ceea ce nu mi se pare scump sincer. Se gaseste cam peste tot din cate am vazut. Se consuma greu, e nevoie de o cantitate infima, pt ca nu e bine deloc daca e prea mult pe ten. Ca miros, e ceva care mie-mi aduce aminte de aracet, nu stiu daca asa miroase pt toti, dar na. Nu e nimic deranjsant, nu dureaza izul mai mult de 3 min. Ca textura e un fel de fdt alb, nimic uleios sau mai stiu eu cum. Lasa pielea fina! Si are nevoie de un timp scurt de uscare.

Un aspect important de mentionat este ca nu arata mereu bine si nu se impaca cu orice fdt! Eu l-am incercat cu cel de la Rimmel, Stay Matte si a fost oribil. Cu bb-creamul Garnier mergea binisor. Si zic binisor pt ca eu am o relatie love-hate cu acest produs. Daca tenul e hidratat, exfoliat, etc se vede minunat, daca nu mai are scapari, mai ales in jurul liniei parului, in zona spancenelor, pe mandibula. Cu toate astea, nu ii afecteaza rezistenta, acum…probabil mai depinde si de starea pielii noastre. Probabil ca a mers asa bine la nunta pt ca imi pregatisem temeinic tenul, dar nu fac asta nici macar lunar asa ca presupun ca nu pot cere sa arate impecabil si sa dureze 24h. Se impaca bine insa, cu fdt Astor si cc-creamul de la Bourjois 123.

Pentru mine ramane un produs bun, in ciuda micilor scapari pe care le are. Am ajuns aproape la jumatatea sticlei, si il am de 6 luni in care l-am folosit, in marea parte a timpului, 5 zile pe saptamana. Merita incercat, daca nu vreti sa dati 100+ lei pentru unul de la Benefit.

 

3739849265910170116

 

